Slobodno vrijeme

Sportski ribolov kao hobi

Martin Ćurko, učenik 7.b razreda naše škole već se dvije godine bavi sportskim ribolovom. Ako ste mislili da je dovoljno stati na obalu, zamahnuti štapom i eto riba, svakako ste u zabludi.

Ribolov je stvarno prava zabava

Martinu trening svake subote počinje u 10,00 sati. Smjesti se na zadarskoj rivi, izvadi opremu i počne pecati.

Od pribora nosi udice, stalak, 3 štapa, olovo, najlone, predveze…

Na treningu vježba pecati i često ulovi 20-ak riba, koje nosi kući. Prije natjecanja veže predveze (sastav triju udica i olova). Natjecanja su subotom po dogovoru klubova i traju od 8.00 do 12.00 sati. Sport je takav da se natjecanja moraju održati neovisno o vremenskim prilikama, a upravo se to Martinu jako sviđa, izazov je veći.

Otkada se bavi ribolovom, bio je na 20 natjecanja. Na kupu Dikla osvojio je 3. mjesto i na školskom natjecanju pojedinačno prvo, a ekipno treće mjesto.

“Ja jako volim pecati jer me to opušta, a uvijek sam htio u nečemu biti uspješan, raditi nešto što mi ide s lakoćom i uz to se zabavljati – ribolov je stvarno prava zabava.“ S veseljem govori Martin. „Sada moj dom krase 3 medalje, jedan pehar i diplome. Najveća riba koju sam ulovio je podlanica od 1 kg. U mom klubu postoje 3 kategorije sportskih ribolovaca: najmlađa U 12 (od 6 do 12 godina),U 16 (od  13 do 16 godina) i U 20 (od 16 do 20 godina). Ja sam u kategoriji U 16. Za kraj mogu reći da sam sa klubom posjetio dosta gradova, a najviše mi se svidio Tribunj.”

Tekst: Dora Klarić, 7.r.
Fotografije: Karlo Gardijan, 7.r.