Iz škole

Studenti kroatistike na satu lektire

Studenti kroatistike na satu lektire

Za naše se lektirne društvene igre pročulo pa su tako nakon snimanja emisije Stigla je pošta, na sat lektire došli studenti kroatistike s Odsjeka za hrvatski jezik i književnost Sveučilišta u Zadru, u pratnji prof. dr. sc. Kornelije Kuvač Levačić. Tako su studenti imali priliku izravnog sudjelovanja interpretaciji Priča iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić, a mi, učenici 6. b razreda pokazali smo im kako i lektira može biti zabavna.

S budućim učiteljima

Nakon što je profesorica Kovač pozdravila i predstavila studente i njihovu profesoricu te pozdravila ravnatelja naše škole, gospodina Markicu Perića, učenike je u ime studenata i svoje osobno pozdravila prof. dr. sc. Kornelije Kuvač Levačić.

Bjesovi i Bjesomar

Kako je naš ravnatelj autor instalacije Bjesovi i Bjesomar o kojoj smo već pisali u Koracima, bila je ovo idealna prilika da bjesove i Bjesomara pokaže i učenicima i studentima upitavši ih što su bjesovi u priči Kako je Potjeh tražio istinu, a što su bjesovi danas.

Nije bilo teško otkriti što su bjesovi jer ih doista svakodnevno susrećemo svud oko nas. Gospodin Perić odlično ih je dočarao granama vinove loze.

Oduševljeni studenti

Za društvene igre odabrali smo priče Kako je Potjeh tražio istinuBratac Jaglenac i sestrica Rutvica, Sunce djever i Neva Nevičica i Ribar Palunko i njegova žena. Podijelili smo se u četiri skupine. Svaka je skupina pripremila jednu igru, a učenici iz ostalih skupina bili su natjecatelji. Trebalo je osmisliti puno pitanja, a ona nisu bila ni malo lagana. Da bi se točno odgovorilo na pitanja, trebalo je zapamtiti mnogo pojedinosti iz priča. Studenti i njihova profesorica s pažnjom su pratili našu igru, no na naš poziv da se uključe, ljubazno su odbili.

Na kraju drugog sata svi smo razgovarali o pričama i zaključili da je glavna poveznica naših priča, ali i vodilja kroz život – ljubav. Ljubav je ta koja nas motivira, zbog koje ćemo učiniti i nemoguće mogućim.

Studenti nisu krili oduševljenje našim pristupom lektiri i činjenicom da kad sat lektire učinimo zanimljivim, svi će učenici pročitati lektiru.

Petra Pedić, 6. r.